HEMMA!!!

Nu är jag hemma efter första veckan avklarad på Sandö. Skönt att veta att jag kommer tillbaka på måndag, jösses vad skoj vi har. Ett bra gäng, bra "fröknar", god mat och gott om nya nyttiga, vettiga lärdomar om vårat jobb som brandmän.
Jag har inte kunnat blogga/använda min dator något eftersom NÅT hindrar min rosa skönhet att komma ut på det trådlösa nätverket.
Ska lägga ut lite bilder från veckan sen.
Nästa vecka blir det mycket insatser och akutsjukvård. Kulare kan man inte ofta ha....


Kommentarer
Lena

Skönt att vara hemma hos familjen igen förstår jag! Vad härligt att du haft en bra vecka. Ha en riktigt trevlig fredagskväll nu. Hoppas vi ses ngt imorgon! Kram och krama om era goa killar från mig!

Svar: Har haft det tokbra. Har hört rykten om att ni har en ny liten vän som jag måste få träffa och gosa sönder..;) Kram
Mikaela Larsson

2012-09-21 @ 19:24:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0