Tufft idag...

Detta åbäke har delat dagens uppmärksamhet med mensvärk deluxe. Värken har halvt tagit kål på mig och resterande halva har åbäket stått för. Denna ska bli vit. Och att bli vit går inte riktigt av sig själv vill jag lova. Det ska slipas, några hyllplan ska lagas sen ska det målas en j**la massa gånger, grunda och sen på riktigt. Men mest jävligt och jobbigt och slitigt är sliperiet....
Sen dog jag i soffan, pärlade med grabbarna, ställde in gymbesöket och satsade på ett glas rött istället.
Och just där är vi nu, vid ett glas rött i soffan. Och här tippar jag på att jag blir kvar. Oklart hur länge, men minst tills jag går och lägger mig iaf.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0