Hann och Jörgen

Grattis till våra vänner Hanna och Jörgen som firar deras första bröllopsdag idag.
Vettesjutton hur det känns därför att.... ja, jag gör bara inte det, men gissar på att det är tok-coolt....
 
Och bara för att jag är jordens största ego så måste ju detta handla lite mig själv också... Den kvällen satt jag nykter i ett bröllopshörn med ett gäng rikliga förvärkar. Trodde det var dags. Tog två veckor till....
Men ett jättefin kväll var det som vi är jätte-glada att vi fick fira med er!


Kommentarer
Hanna

Men tack så mycket! Ett inlägg tillägnat oss (och Dig så klart)! Kul att Ni ville vara med och dela vår dag, trots bamsemagen! Kram på Er

2012-10-30 @ 14:07:12
Jögga

Tack Tack !!!

2012-10-30 @ 20:20:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0