Slajm

Grabbarna fick slajm igår. Och självklart var vi aptråkiga föräldrar tvungna att dra alla aptråkiga förhållningsregler;
Inget slajm på väggarna. Inget slajm i håret. Inte äta slajmet. Inget slajm på soffan. Kleta inte in er i slajmet. Mm mm.
Därför är jag så glad nu när Herr B är på jobbet och ungarna på dagis och ingen annan finns här som kan stoppa mig,(det där med katten och råttorna som dansar på bordet...) För det här slajmet är ju faktiskt jäkligt roligt.
Man kan känna det lena slajmet mot sin hud, man kan prutta med det och man kan lägga det som slingor i håret. Det enda jag inte har prövat men som, may I say, känns lite lockande är att äta det. Av rent hygieniska skäl så kommer jag inte att prova den biten men klart som korvspad att jag förstår att ungarna vill prova. Det ser ju jäkligt grönt och  gott ut......



Kommentarer
A M

Hahahaha va kul! Längtar hem till er och slajmet!

2012-03-06 @ 11:20:22
carro

2012-03-06 @ 11:26:27
Stefan Falkelind

Ja slajm är super kul att hålla på med. En härlig känsla.

2012-03-06 @ 12:44:50
URL: http://stefanfalkelind.com
Hannah

Haha, du är sjuk! Fast på ett bra sätt :)

2012-03-06 @ 13:15:27
carro

det jag skulle säga var att du är en kopia av wille på den bilden

2012-03-06 @ 15:08:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0