Drutten vs. Herr B

Samtal mellan mig och Carro inför hennes Krokomsbesök idag;
C- Får Drutten sova uppe med oss då?
M- Men du sover väl nere? (Lite rädd att hon också ska trängas i våran, ibland redan överfyllda säng)
W- Nä, Wille säger att jag ska sova med honom i hans säng
M- Jaha, ja då får du nog smuggla upp henne (hunden Drutten)
C- Ja tror du inte han märker det då?
M- Nä men du får väl vara försiktig...
C- Men tror du han blir arg om han märker det?
M- Närå... (han skulle bli skitarg) Men om han blir det så går det över fort.
C- Aha, men då sover vi där allihopa. Eller så kan vi smyga ner Drutten i Beppes säng...

Lite senare, samtal mellan mig och Herr B;
M- Just det, Carro kommer och sover här
B- Jaha, kommer den där råttan också?
M- Ja, mysigt va..?!
B- Bara så ni vet så kommer han inte upp på övervåningen.
B- Och fan ta om jag ser honom i nån säng...

Nä nu överdrev jag, Herr B svär inte.
Osså vägrar han förstå att Drutten är en flicka. Och vad gör flickor i det här huset? Dom bestämmer!


Kommentarer
carro

tjohoo drutten får sova i sängen

2012-03-30 @ 10:49:17
Anonym

SKULLE INTE TRO DET!!!!

2012-03-30 @ 16:21:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0