Ny dag...

...och nya bajshögar. Hittade imorse, efter morgonprommis med Wille, en pissepöl och en bajshög inne. Försökte hålla mod och sans uppe och lyckade ganska bra.
Sen gick vi ut efter frukost och var ute fram till lunch, Drutten med så klart. Förutom att hon grävde ett stort hål i min gräsmatta så såg jag henne inte göra några behov, men jag ser å andra sidan inte allt....
Vad gör man då när man kommer in? Jo man myser runt ett tag, sen går man in till matsalen och skiter i hörnet. Om man är en liten hund alltså....
Min vilja att torka äckliga saker börjar ta slut nu. Drutten, KOM IGEN NU, GIVE ME SOME BACK!!!!!!!


Wille och Drutten på morgonprommis medans jag, fisen och Linus myste kvar i sängen och smygfotade


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0