Strömabrott

Igår kväll hade vi strömavbrott här i Krokom, mysigt värre... Jag var på gymmet när det plötsligt vart lite halvmörkt och tyst. Vet ni hur svårt det är att missa när det blir tyst på ett gym..?!
Så jag gick hem för att hjälpa Herr B med nattningen, där har dom gjort myspys på shottaletten. Så mysigt att jag utvecklade planer på att sätta mig därinne och stanna till strömmen kommer tillbaka.
Så vart det ju inte utan nattsaga med ficklampa och sen dog dom små trollen. Själv började jag sakta men säkert utveckla en allt starkare oro att jag skulle missa Celebrity Rehab. Men Jämtkraft gjorde vad de skulle och en kvart innan start så var vi tillbaka i elträsket igen.
Ja, så kan en kväll i Krokom se ut!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0