Stan utan barnvagn= lite utav ett helvete

Exakt så här har jag sprungit runt på stan idag. Med Beppe och bilstol-åbäket på armen eller i handen. Inte så mycket för att jag tycker att den är bekväm att gå och konka på. Inte heller för att den väger speciellt lite (för det gör den INTE).
Jag glömde i morse att packa in vagnen i bilen. Wille hade varit snäll och kört ut den till bilen och ställt den bak vid bagageluckan, mycket mer än att peta in den där hade jag inte behövt göra. Men det glömde förstås jag.
När sen regnet kom så fylldes mina tankar av min vagn, ståendes i spöregnet, helt ensam och blöt och antagligen inte torr inom de närmsta dagarna....
Så när vi kommer hem så hittar jag vagnen på bron, under tak. I can´t belive vilken klok och duktig vagn vi har som hade vett att ta sig under tak helt själv. Och var det inte han så skulle jag nog kunna sätta en slant på att Therese är den som räddat vagnen. Nån utav dom är iaf jäkligt klok!
 
 


Kommentarer
Thorääs

Snyggt det blev. :)

2012-07-05 @ 00:27:15
Mikaela

Men thank you!!!!

2012-07-05 @ 09:35:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0