OS

Nu är det inte alls långt borta. OS! Mickan längtar. Och hon längtar. Och längtar lite till.
Nu hoppas jag bara att vädret strålar nästa vecka för att sen börja vackla och bli sådär pissdåligt att man bara inte kan lämna huset en bit in i augusti. Jag önskar att det åskar och spöregnar, varför inte lite hagelskurar, så att man verkar vara dummare än tåget om man skulle ge sig ut och familjeumgås utan tak. Nä då skulle man vara tvungen att sitta inomhus i några veckor.
Och i samma veva så önskar jag att Bolibompa, Sommarlov och alla andra barnkanaler ska kollapsa. Försvinna lite mystiskt i några veckor. Samtidigt bör då DVD´n krascha, helst såpass att den inte går att laga alls. Och då skulle vi sitta där hela familjen, mysa och gosa och bara ha ögon för OS och lite för varandra. Utan bråk, utan gnäll bara ett enormt lyckorus som alla fem känner över att få se OS.
 
Ja, det önskar jag. Dom säger att drömmar är bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0