Mössproblem

Det går dåligt, riktigt dåligt, just nu för mig och mina mössvänner. Eller Beppes mössvänner om man ska vara exakt.
Den superfina och perfekta Beppehatten jag köpte inför Turklandresan försvann lika snabbt som vi tog oss in i Sverige igen.
Sen köpte jag en superfin grönrandig Lindeberg-mössa till honom som jag bara skulle tvätta och vips, så var den också borta.
Så vad jag egentligen undrar är; vem smyger sig in till mig och snor alla perfekta huvudbonader jag ger min son? Han behöver ju skydd på toppen, det är ju inte riktigt så att stråna trängs däruppe....
Det är ensamt på toppen för min lille fis
 
Den saknade Beppe-hatten
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0