Böjarproblem

Nån som vill ha lite ögonfransböjare? Eftersom jag antagligen har lite missbildade ögon så finns det inga böjare som passar till mig. Alla är för rundade och för breda för mina små blå. Jag har köpt varenda böjare jag sett på alla olika affärer jag har besökt. Jag har verkligen lagt ner min själ i att hitta en böjare som funkar, varit mer engagerad än jag någonsin varit i något annat... helt i onödan.
Så jag skiter i det här nu, jag ska i framtiden gå runt med fransar som står rakt ur, rakt ner och några som sticker ut åt sidan. Alternativt raka av skiten.
Så varsågoda gott folk, jag hänger ut dom i den största syrenbusken på våran gård så kan ni help yourselves.
Ungarna var iof väldigt intresserade av att ta över, men jag vet inte om jag tycker att det är lämpliga leksaker...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0