Packning

Inatt är planen att sova hos pappa. Och för det så behövs det packas. Och packmästar´n är i Mora.
Jag har frågat både Wille och Linus om dom ville axla ansvaret. Ingen av dom visste vad axla betydde, och hur ska jag kunna ge ett sånt stort förtroende till nån som inte kan sveriges ordbok...
Så jag tog tag i det själv. Och jag är redan klar. Jag tror till och med att jag har fått med mig allt. Inklusive två snowracers. Ridkläder till imorgon. OCH blöjor. Jo ni, jag kan ibland!

Och för att förenkla packandet så har jag tilloch med lyckats få omkull Beppe och de andra två är upptagna med lego. Som upplagt för att packa.


Den rara omkullkastande...


Kommentarer
carro

Glöm inte att den mycket stabila mostern ska vara med o hjälpa till ikväll o inatt oxå. Har du packat åt mej förresten?

2012-02-25 @ 14:13:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0