Morgonpromenaden

Jag promenerade en bit med Linus avdelning Snurran (småbarnen) nu på morgonen. Dom skulle gå och mata fåglarna så vi slog följe som det heter.
Och helt plötsligt så är alla dom där små huliganerna jordens små änglar. Dom går snällt och håller varandra i handen och i vagnarna. Ingen som avviker och ingen som stannar för att kolla in hundpinket var 5e meter. Dom var helt fantastiska.
Så jag berömmer ungarna för en av fröknarna och berättar hur imponerad jag är. Gissa vad hon säger..;
-Jo men vi är ju ute och går mycket.
Hah, tro f*n det. Om det är det dom har kommit på för att få det lugnt och skönt på dagis så skulle iaf jag som dagisfröken vara ute och promenera hela dagarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0