Lugn eftermiddag

Ensam hemma för nån timme framöver, det är jag det! Herr B har åkt och hämtat våran skolkille på skolan och sedan åker dom in till stan för att hämta Linus. Beppe är med eftersom jag har jour.
Herr B sa att jag skulle gå ut och fortsätta plocka av bärbuskarna eftersom det var ganska bra väder. Jag sa att jag ska göra det. Fast det tänker jag inte göra. Och jag vet faktiskt inte om jag tycker att vädret är så himla fint.
Blir han sur när han kommer hem så har jag nog några punkter jag kan kontra med, bla så sa han förut en gång att han skulle klippa gräset. Tror ni han gjorde det då? Nope.
Så jag tar väl och chillar nån timme jag.......

Här ska jag se till att inte stressa ihjäl mig nån timme framöver


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0