Saker jag gjort sen sist

* sovit- som vanligt en hel del
* hängt som en svans efter mammi
* varit på hospitalet och kollat upp Lillfisen- falsklarm! han mådde prima
* blivit utbjuden på middag med mammi och pappi
* bakat blåbärsmuffins med Linus- förbannat goda
* bakat citronmuffins med Wille- förbannat äckliga (inte Willes fel dock)
* varit på Storsjöbadet med mina tre-fyra älsklingskillar
* varit på övning- får inte igen larmstället nu, det gick för sex veckor sen
* omorganiserat grabbarnas rum- förvånansvärt vilka bra ideer jag kan få ibland
* kanske ätit nån godisbit- mest troligt
* kanske druckit nån Dr Pepper- mest troligt det med
* varit väldigt mammig och pappig- dom har fått dra några resor till Krokom dom
* träffat Jossans kille- MYCKET tatueringar och hål på konstiga ställen, men trevlig!

Ja, nåt sånt.....
Puss och Kram och Nyp i stjärten


Kommentarer
Herr B

Ideer, du? Jag då?

2011-09-30 @ 15:38:17
URL: http://hemmamannordqvist.blogg.se/
Carro

o jag??

2011-09-30 @ 16:17:21
Mikaela

Men hurreni, sluta grina nu....

2011-09-30 @ 16:34:40
Carro

jaja...

2011-09-30 @ 20:52:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0