Sjukan.... igen!

Nu drar vi till sjukan, jag och Lillfisen. Jag har en näsa som rinner och en hals som är ond idag så klämma fram en bebis på detta idag är inte med på planeringen.
Jag vet att jag de sista dagarna har sagt att jag är färdig med denna klump inom mig, men idag känner jag att han gärna får stanna där inne.
Det är liksom lite dagsform som styr det där med vad jag vill. Ena dagen vill jag inget hellre än att ha ut Lillfisen så att jag kan få börja röra mig fritt igen, och nästa dag, eller en halv dag senare så vill jag ha honom stannandes där inne tills typ, 11-11-11....
Så klara svar är det inte riktigt jag som står för nu för tiden.....

Och utöver allt detta så hade dom slut på dom där grön/svarta hårda på Karamellagret.... Skitliv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0