Nu börjar jag!

Vilken härlig dag. Ätit upp mig, det är vad jag har spenderat den mest med.
Började med att killarna var på kalas och jag hängde kvar med kalas-mamman Jenny. Vart istoppad korv-med-bröd-lunch och efter det vart jag istoppad en massa bananasplit.
Sen åkte vi till pappa och vart istoppad middag med han och mamma. Mums och mys.
Sen kom vi hem och stoppade i oss en lösgodispåse och lite annat smått och klockan är nu midnatt och jag är från och med nu fastande tills jag kommer till sjukhuset imorgon.

Mat och drick-förbud, inget någon människa ska behöva uppleva.....


Kommentarer
Dagge

Lycka till!

2011-10-17 @ 13:35:12
Mikaela

Tackar Dagge. Jag överlevde. Det var på håret men jag överlevde några svält-timmar....

2011-10-17 @ 18:16:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0