Lillfisen tar plats

Efter dagens besök hos barnmorskan så kan man konstatera att Lillfisen fortsätter att jävlas med morsan sin. Sen den dagen han gav sig till känna så har det varit nåt strul under mer eller mindre hela graviditeten.
Idag kunde vi bekräfta misstankarna vi haft senaste veckan om att han ligger i säte. Alltså arslet neråt. Och detta är ingen höjdare så här sent i graviditeten. Så på måndag ska jag in till förlossningen för att göra ett vändningsförsök. Ett halvdagsprojekt som förhoppningsvis lyckas.
Men jag vågar knappt tänka på vad det är för sorts bebis jag bär i min mage. Efter allt strul som varit under hans tid i magen kan man ju bara starkt misstänka en skrikig, pälsdjursallergisk kolikunge som spenderar dygnen vakna...

Och till råga på allt strul så måste jag vara fastande från mat och dryck efter söndag midnatt.
Kan det bli värre......


Kommentarer
Carro

Men fyy, säg till om vi kan göra något för att hjälpa dig

2011-10-14 @ 19:10:59
Anonym

Efter att själv ha burit fram 3barn så vet jag hur känsligt och hur för djä...igt man mår . så mina tankar går ständigt till dig min älskade unge. Det mästa här i världen löser sig.puss/ mammi

2011-10-14 @ 20:31:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0