Sjukdag

Linus är helt under isen. Heter det väl va? Han har feber, är hängig och helt orkeslös. Det började sent igårkväll då vi var upp och stoppade i honom alvedon. Sen har det fortsatt.
Så nu ligger hela packet hemma i soffan och slappar och kollar film. För tillfället, samt för femtitolfte gången, Bärgar´n. Hör ryktesvägen här att Nalle Puh är på gång. Sen skulle jag kunna tänka mig att det dras en Toy Story. Fast bara kanske... vad vet jag egentligen om två ungdomars snabbt skiftande ideer.

Jag ska just nu iaf lägga ner all kraft och energi jag har på att få igenom våfflor till lunch...


Pigg, piggare, piggagare och piggast? Eller tvärtom kanske? Börja närmast kameran eller längst ifrån, resultatet lär vara detsamma.... You choose!


Kommentarer
Dagge

Vilket gäng ;-) Krya på er hela högen.

2011-11-23 @ 12:51:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0