´morr´n

God morgon. Hoppas ni har sovit gott. Själv har jag haft en natt från helvetet igen. Jag har tagit två "riktiga sömntabletter och tre "dåsighetstabletter". Först när den sista var tagen kunde jag somna och fick till slut till hela fyra härliga timmar i drömlandet.
Jag vet inte var problemet sitter men jag har liksoma aldrig varit mottaglig för normala doser av saker som man stoppar i sig. Tur jag inte knarkar, har en liten känska att mina doseringar skulle bli ganska dyra....
Ska iaf skicka in Herr B till BB för att hämta en ny dos inför natten som jag hoppas blir den sista natten från helvetet. Det jag fick för att klara två nätter är alltså slut efter en natt!!!

Sen vet ju alla som följer denna blogg att inget, och då menar jag INGET någonsin blir som man tänkt sig med den här graviditeten så det där med att allt skulle vara avklarat imorgon får vi nog ta med en nypa salt... men vi hoppas!!!!

Nu ska jag smöra in mig igen. Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0