liiite lååångsamt går det

Svårt att tro att jag har handskats med bebisar två gånger förr. Jag är ju så lååångsam... Det finns liksom inget invant tempo. Lite som Fredriksson på en bra dag.
Klockan 12.00 skulle vi in och hämta Herr B på jobbet för att åka till Resia och boka årets Turkland-semester.
Det sket sig.
Så vi bestämde att vi skulle komma när vi var klara. Det bestämde vi för två timmar sen.
Rimligtvis så borde jag och en bebis klara oss på en timme, det är ju inte så att Lillfisen har något större behov av att sminka sig och fixa håret just idag.
Men här sitter vi alltså, två timmar senare. Lillfisen på sin resturang och resturangen bloggar.

Men efter det är vi nog på G!


Ska tydligen bara sova en stund först....


Kommentarer
Moffa

Var rädd om honom,nu åker jag

2011-11-29 @ 15:06:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0