Avslöjandet

Idag har jag tagit tag i ett samtal. Ett samtal som jag har längtat efter samtidigt som jag har oroat mig....
Men oj så skönt att det är gjort, det vart ju så bra!
Detta innebär också att jag nu kan dela med mig av "Erbjudandet" som jag skrev om i ett tidigare inlägg.
Det grämer mig fortfarande att jag var tvungen att tacka nej till det, men jag grinar inte över det längre...

Jag skickade för några månader sedan in en ansökan som utmanare i Galdiatorerna. Och vart uttagen!
Som bekant, så tvingades jag tacka nej. För mig som älskar träning, som känner mig hysfat stark och i hyfsad fin form, så var detta lite som en dröm. En dröm som var sååå nära att gå i uppfyllelse.....

Vad som stoppar en medverkan i Gladiatorerna?
Det kommer.......:)

                


Kommentarer
Dagge

Misstänker att dom inte hade nog med folk för att stoppa dig.

2011-05-04 @ 16:31:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0