Gott gotti gott gott

Idag kan det vara så att jag har lyckats plocka ihop en av de mest kompletta lösgodis-påsarna. (med ett undantag som var slut).
Det är helt fantastiskt vad nöjd jag är. Och allt från det bästa lösgodis-haket på mils avstånd, OK/Q8 i Krokom.

En liten detalj stör mig bara. Jag kan numera, Lillfisens fel, inte äta så mycket godis som jag normalt är kapabel till. Och detta är jättejobbigt eftersom jag vet att jag kan äta så mycket mer än jag gör. Och eftersom jag vet att jag kan äta mer så försöker jag förstås att äta som på "gamla" dar. Och då blir jag lite illamående. Och det är jag inte van vid att godis gör mig.
Så Lillfisen kommer garanterat att vara helt fantastisk när den kommer ut, men just nu har den till viss del krossat en av mina stora fritids-sysselsättningar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0