RIP

Det skulle kunna vara så att jag är ett av de mest trogna fansen av en TV-serie som heter "Celebrity Rehab with Dr Drew". Ett amerikansk program där avdankade kändisar är på drog och alkohol-avvänjning.
Jag tycker det är ett intressant program där det är intressant att följa de oilka deltagarna och se skiten till varför dom är där. Av alla säsongerna som gått så har jag förstås fastnat speciellt för vissa intressanta människor med olika tragiska bakgrunder.
En av dessa favoritdeltagare var Mike Starr, fd basist i Alice in Chains. Mest för att han verkade vara en varm, känslosam och omtänksam man som verkligen var riktigt nere i skiten när han kom in för avvänjning.
Läste nu att han har dött, antagligen av en överdos.
Mycket tråkigt, då man i förra omgången av serien hade samlat några av de före detta deltagarna, som efter programmet varit rena, att komma och inspirera dessa nya deltagare. Då var Mike med och han hade lyckats vara ren i ett halvår innan skiten tydligen gjorde plats i hans liv igen och till slut också tog slut på det.

Jag är medveten om att vi alla människor gör våra egna val i livet. Tyvärr så har vi alla inte styrkan eller viljan som krävs för att hålla våra liv igång....
Mike Starr hade tyvärr inte det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0