Hemlisarnas konung

Jag vart så förundrad av min förstfödde igår. Av hans enorma pålitlighet. Jag är också väldigt undrandes över var fan det kommer ifrån....
Det började när Carro ringde för att prata med Wille. Vad dom sa har jag ingen aning om.
Men ett tag efter att dom lagt på så börjar följande ordväxling:
W- Jag får inte säga vilken hemlis jag och Carro har....
M- Nehej, men nu vart ju jag jättenyfiken
W- Ja, men du får inte veta våran hemlis...
M- Men du vet väl att mammor måste få veta allt va..?!
W- Jaha men då måste jag fråga Carro om jag får säga det bara till dig

Jag hjälper Wille att slå nummret och hör honom fråga om han får berätta hemlisen bara för mamma.
Nån minut senare lägger han på och säger glatt att han fick berätta....

Snacka om att ha en härligt trogen 4-åring! Dagis måste vara bra nu för tiden......




Vad det var för hemlis?
Wille skulle få rita på Carros bandage när det träffas nästa gång...........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0