En oväntad semester

Idag är det lite av lyckokänslor som sköljer över packet på Strandvägen.
Herr B har ÄNTLIGEN fått en tid för sin operation. En riktig tid, för en operaton som faktiskt kommer att ske... Bra jobbat där landstinget!
Så jag bestämde mig där och då för att ta med grabbarna upp till operationsstaden Umeå för att kunna terrorisera Herr B med besök i tid och otid. Så en minisemster med hotell får det bli för oss oopererade. Finns väl nåt lekland och badhus i Umeå också skulle jag tro där huliganerna kan gå lös....


Kommentarer
Lena

Åååå vad roligt. Äntligen inte en dag för tidigt. När blir det operation?

2011-02-08 @ 21:13:14
Herr B

Jag skall till Umeå vecka 14, så jag blir i ordning innan Turkiet.

2011-02-09 @ 09:43:16
Mikaela

Vad härligt älsklingar att ni har hitta ett ställe att umgås på...;)

2011-02-10 @ 07:37:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0