Bara snön som fattas

Nu har vi fixat platser till Wille i skidskolor på längden och på tvären.
Herr B ringde längd-tränaren igår för att anmäla Wille och den här killen kände igen Herr B´s namn när han presenterade sig och vips, så hade han dragit in Herr B med att hjälpa till att träna cirkusen...
Det sas nåt om; Du kan ju det här med skidåkning du...
Och jag tror att just detta kan vara en av anledningarna till att jag valde att aldrig bli världsmästare i nån sport. Jag vill kunna anmäla mina barn till olika aktiviteter och ändå kunna fika och slappa, kanske åka skidor själv, i väntan på att barnen gör sitt.
Och det är ju tur för oss som valde bort medaljerna att det finns såna som Herr B som skaffar sig barn. Faktiskt en förutsättning för att egoister som jag ska kunna slappa själv nån timme i veckan.

Vi passade för övrigt på att försöka få in Linus-jag-är-för-liten-för-alla-aktiviteter, och den kampanjen lyckades rätt bra. Bra för familjefriden det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0