Det där med namnet.....

Herr B lät mig nyss veta att "vi måste komma på ett namn den här veckan"!
Det är alltså Lillfisen som fortfarande står namnlös. Mig stör det inte, jag tycker Lillfisen är fint. Men tydligen så är det bara två månader kvar till Skatteverket kommer att börja bry sig så det är väl dags att ta tag i det hela.
Min nya plan är att ta ett namn per dag och känna vad som känns bäst.
Jag tror jag börjar imorgon, då bör det vara klart till helgen eftersom vi har fyra namn på listan (dagens status, kan iof ändras...)
Namnen vi ska hinna avverka i veckan är;
* Sebastian (Basse)
* Adrian
* Sam
* Oliver


Men just nu ska jag och Fisen "stödvila"...



Kommentarer
Hanna

Jag gillar Sebastian! Lägger min röst på det namnet jag. Kul att ses en snabbis i morse. Kram på Er!

2011-12-13 @ 12:39:59
Mikaela

Ja det var skoj att se er också! Du och Herr B är inne på samma namn ni. Själv är jag mest inne på ditt hat-namn...;)

2011-12-13 @ 20:24:30
Therese

Jag kan ju säga med mina talsvårigheter att ett namn utan R uppskattas. ;)

2011-12-15 @ 16:20:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0