"Trattisar"

Dom här orangea stjälkarna fick Jossan att gå i taket i skogen idag. Jag menar vad jag skriver, tjejen vart tokig! I ungerfär en kvart skrek hon och tjoade om att vi hittat ett riktigt trattisställe. Lite små just nu tydligen men om nån vecka skulle där vara "mattor" av Trattisar. (Heter egentligen Trattkantareller, men svampmänniskorna använder det lite coolare ordet Trattisar).
Och tro mig, man fick verkligen anstränga sig för att se dom här Trattisarna. Jag missade varenda hög. Men så har ju jag uppenbarligen inte begåvats med svampögon heller...
Så nu ska vi tillbaka dit nästa vecka och hoppas att ingen hittat vårat egna svampställe innan dess.



Kommentarer
Carro

JAG vill oxå följa med nästa vecka!

2011-08-31 @ 20:44:57
Herr B

Glöm det!

2011-08-31 @ 20:49:27
Carro

Rent spontant känns det jävligt tråkigt att du ska vara så elak jämt

2011-09-01 @ 07:54:54
Herr B

Ber om ursäkt Carro, tycker faktiskt rätt skapligt om dig!

2011-09-01 @ 09:31:40
URL: http://hemmamannordqvist.blogg.se/
Carro

Rent spontant känns det som att vi genast fick till en bättre stämning här =) o tack detsamma

2011-09-01 @ 12:33:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0