Hemma

Då var vi hemma igen då... Herr B känner sig mycket bra och är glad att detta äntligen är gjort. Jag med förresten...
Hemresan tog en hel dag och kväll eftersom B tjatade och tjatade om att få åka via Sundsvall och gå på IKEA. Jag suckade och tyckte det lät jobbigt. Men till slut orkade jag inte höra på han tjatande och grinande längre så jag gav med mig och IKEA fick Krokoms-packet på halsen för ett tag.

Meeen, now I´m hooome...


Herr B på väg att lämna sjukan....


...i de omtalade "tok-hissarna" som har roat mig och grabbarna enormt mycket.


Och jag och Limpan fick trösta oss med glass på IKEA....


....funkar OK det med.


Kommentarer
Herr B

Går inte annat än känna sig bra med det stöd jag fått från framför allt världens bästa Hemmafru!

Stort tack även till de två glädjespridande yrvädren.

Tack också till grannar och vänner!

2011-04-10 @ 10:35:38
Svägerskan

Jag hoppas att det blir ordning på ditt hjärta nu då. Du ska ju leka länge än.

2011-04-10 @ 13:59:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0