Klippt var det här

Jag klippte grabbarnas hår ikväll. Med en riktig frisörsax. Jag har köpt det nu och har därmed slutat använda kökssaxen i min gräsmatte-salong...
Fast jag tror ändå att det är skit samma vilken sax man använder så länge ungarna inte sitter still mer än tre sekunder åt gången. Jag tror mer att en duktig frisör är en som har förstått vikten i att ha kakor...
Och med en stor kak-konsumtion så har Linus nu gjort sitt livs premiärklipp... OjOjOj nu får flickorna på dagis ordna köbildning.
Men för oss som förstår det här med att vara långhårig så vill jag bara lugna med att säga att det inte är KORT, bara mindre långt.
Och Herr B, han har jag inte fått klippa, han har gått tillbaka till att gå till en "riktig" frissa... Nåt om en riktig sax, vetskap om vad hon gör och utbildning... (men det där med sax, det har ju jag också nu...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0