JAG OCH GUNNAR

Jag och Gunnar har sovit klart för idag. Vi jobbar så bra ihop jag och Gunnar så därför försöker vi att göra så mycket saker tillsammans som möjligt.
Vi sover tillsammans, vi äter tillsammans, vi leker tillsammans, vi går på skithuset tillsammans, vi tittar på TV tillsammans, han håller mig sällskap när jag sminkar mig och när jag bloggar och när jag ska delegera ut order till pojkarna i familjen så står han troget vid min sida och blänger tills de börjar arbeta.
Det är egetligen bara ett ställe där Gunnar inte är välkommen av mig och det är på gymmet. Jag har en stark känsla av att hans nyfikenhet skulle leda honom rakt in i diverse klämskador och jag skulle säkert också av misstag råka tappa en hantel över den lilla katten. Så där är han bannlyst.

Gissa om det är dålig stämmning nu när jag är på väg till gymmet......


Se bara så bra vi jobbar tillsammans


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0