Surprise

Oj vad upptagen jag har varit. Har haft en välbehövlig, kan hända livsavgörande, myskväll med middag, vin och Anette.
Gårdagen så hängde jag med en doktor på sjukan. Sen hängde jag med Tandis Katja som förövrigt gjorde sitt jobb så bra som det går och har fått Mickans klartecken att röra mina gaddar igen. Nästan på samma villkor som Tandis Sven.
Sen tog vi en tripp till Vemdalen för att överraska Jossan som nu har flyttat dit för säsongen. Jag hade tvingat till mig Annas hjälp för att överraskningen skulle funka. Överraskningen vart väl sisådär när det väl var dags för ankomst men jag väljer att inte beskylla mig själv och Anna för det utan det är helt och hållet Jossans eget fel att det inte riktig vart en hjärtattack av chock....


Drömmar´n drömmer om snö....


....och vips, så finns det snö!


Och kanske Vemdalens sötaste säsongare



Kommentarer
Jossan

det va jätte kul att ni kom. det får ni gärna göra igen.

Älskar er <3

2010-11-07 @ 17:28:15
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0