Den snickrande brandmannen

Det var en bild på Mickan i en av lokaltidningarna i lördags. Det var när vi vart larmade till en trafikolycka och tidningen var där och fotade.
Det var inte så att man såg mitt ansikte och förstod att, där är Mickan. Men Herr B hade sett det ändå han.
Det gjorde han klart för mig när han sa; -Det var en bild på dig i tidningen igår, från den där trafikolyckan!
-Jasså, och hur vet du att det var jag?, undrade jag.
-Jag såg det på sättet du stod på. Du står likadant när du sågar!

???????????????


Kommentarer
Herr B

En av mickans alla vackra kroppsdelar putar på ett speciellt sätt...

2010-11-29 @ 21:24:43
Herr B

Lägg av... Inte en chans att man ser min röv i larmstället!

2010-11-29 @ 23:55:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0