Sämst någonsin... skulle jag tro

Idag har Mickan stått för vad som kan vara historiens sämsta gympass.
Motivationen började tryta när jag precis kommit till gymmet, klätt av mig alla många kläderna (det är kallt ute nu) osså går ett larm. Alltså på med alla många kläderna igen och springa till stationen.
När vi var hemma på stationen igen så bestämde jag mig för att bege mig till gymmet igen. Väl där så kände jag exakt hur lite laddad jag hade blivit inför detta pass.
Men jag började, och jag lallade mig igenom en halvtimme när telefonen ringde och checklista, resplaner och annat viktigt inför avresan imoron avklarades.
Det var här jag insåg att jag skulle göra bra mycket mer nytta hemma än på gymmet så jag packade ihop, klädde på mig och knatade hem.

Men ändå coolt på nåt sätt att man lyckats göra ett sånt rent jä*la skitpass kan jag tycka...



Kommentarer
Therese

Hoppas att du får det riktigt skönt på din semester. Och att vi kan åka lite skidor när du kommer hem. Kram

2010-11-30 @ 09:18:37
Söta Anna

Ha det såååå bra i värmen!

Kram

2010-11-30 @ 17:40:21
Mikaela

Therese- Jag hade gjort en påse julgodis till dig som jag tänkte hinna gå över med, men jag hann inte så jag hoppas att B har/tänker göra det.... Ja, hoppas på skidåkning när jag kommer hem. Kramar!



Söta Anna- Jag ska ha det braaa, och tänka på negro-Anna i sola... Vi ses snart. Kram

2010-12-02 @ 10:58:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0