Produktiv

Jag har inte haft tid till bloggen idag. Jag har haft fullt upp med att träna (jävligt lugnt, inte riktigt kry ännu), måla allt möjligt som inte såg vitt nog ut i huset, jag har borrat och skruvat, jag har tagit tag i saker som redan borde ha tagits tag i, jag har nästan färdigställt den ceriserosa tvättstugan och jag har snickrat, typ.
Men framför allt har jag insett att jag skulle ju klara mig skitbra utan en karl. Det mesta kan jag ju och jag har nu insett att en hammare och en skruvdragare eller borr eller vad det heter, fungar kanon i Mickans hand.

Hejja Mig!


Kommentarer
Herr B

Har aldrig påstått något annat! Hejja dig!!!

2010-11-02 @ 13:49:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0