Avresa snart!

Det har, som väntat, blitt liiite smått stressat här hemma. Om en kvart måste vi åka till flyget. Jag sitter på toan och skiter, drar ett sista blogg inlägg och klipper tåklorna. Jag kan så mycket på samma gång...
Vi åker alltså till Arlanda snart, hotellar där över natten och åker till San Agustin (tror jag det heter) imorgon.
Om det förresten inte heter så dit vi ska så vet jag ialla fall att det är till Gran Canaria jag ska. DET. VET. JAG.
Om jag inte hinner störta och dö innan dess förstås.
Kanske hinner vi höras nåt mer innan jag lämnar detta land, annars hörs vi nog från sommarön.

Puss och Kram och Nyp i stjärten!


Kommentarer
A M

Ha det bäst på semestern! Kram!

2010-11-30 @ 21:35:03
Mikaela

I will... Och du ska åka arslet av dom andra i helgen! Puss&Kram

2010-12-02 @ 10:53:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0