Nya dagen

Frukost i min härliga ensamhet och dagsplaner smids ihärdigt.....
Morgon-styrka efter frukosten och sen tror jag nog att trädgården ska få min hela odelade uppmärksamhet. Den här strålande solen verkar ska hålla i sig så det blir nog till att vända land och plantera några storkrukor med blommor..... En ny underbar kärring-dag helt enkelt....

Igår gjorde jag en inventering av mina plantor här inne. Nu när mycket har kommit upp så kan man ju faktiskt se vad som är vad och det hade blitt en salig blandning där det borde ha varit varje sort för sig....
Men nu är det klart och Miel, du kan snart komma och hämta årets gurkplanta!



Kommentarer
Dagge

Dags att göra en pudel. Jag planterade aldrig. Jag bara bar krukor och jord och gödsel och hejade på. Ska aldrig luras mer;-)Förlåt. Men jag ska heja på tomaterna så dom växer;-)

2010-05-06 @ 20:14:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0