Mickan och Facebook... Tro´t eller ej

Inte kunde jag väl någonsin tro att man skulle kunna ha så roligt med något värdelöst.....

Mins trogna läsare är ju inte helt obekant med mitt förakt av Facebook. MEN idag har det gett mig en hel del skratt. Jag är ju så rolig....
Lillasyster Jossan var här idag och roade sig på sitt egna lilla sätt och glömde i all hast att logga ut från Facebook. Kanske inte så lätt att komma ihåg när man enligt andra storsyster uppfyller en del av kraven för att klassas som diagnostiserad psykopat..... (Puss Jossan!)

Ialla fall så uppmärksammade jag detta och tog tillfället i akt att hjälpa henne att skriva i lite kommentarer om sin fantastiska storasyster Mikaela.... Sånt som hon med all säkerhet alltid velat dela med sig av men aldrig tagit sig tid till att göra... Jag är så hjälpsam och snäll jag.....


Det konstiga i kråksången är bara att helt plötsligt, när Jossan märkte detta så försvann alla kommentarerna.
Väldigt konstigt... måste var något fel på Facebook för tillfället.
Kanske dags att avverka skiten........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0