Kvällsbajsen

Jag pratade nyss med Wille på telefon. Han är hemma med lillebror och farmor och eftersom det närmade sig läggdags så ringde jag för att säga godnatt. Jag passade även på att fråga vad han gjorde.
Klara och tydliga svar, det är vad man får av min son;
"Jag står i köket och bajsar i nattblöjan. Det är en överraskning till farmor, hon vet inte om att jag står och bajsar!

Och om jag känner min son rätt så vaggade han sedan bredbent fram till sin farmor för att nöjt säga;
"Farmor jag har bajsat!"


Kommentarer
Fisken

Presenter man gjort själv är ju liksom lite mer värda.

Sv: Jag är ju ganska exakt en tonåring äldre än dig.

Det betyder i klartext att jag minns Gunde som en skidåkare till skillnad ifrån dig som minns honom som lekledare på ett fort.

Jag minns även när man gjorde popcorn på spisen för att (håll i dig!) det FANNS ingen micro!

2010-05-02 @ 01:18:08
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Huskatt

HA HA HA

Icas egna varor, som han gjort själv...

Så spännande för farmor med den fina presenten:)

2010-05-03 @ 10:07:50
URL: http://huskatt.blogspot.com/
Hannah

Hörru, blev lite chockad av att du inte hängde runt på hotellet idag, med tanke på att din stora rymdidol var där!!?? Missat något?? ;)

2010-05-03 @ 22:54:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0