Grillkväll i sola....

Då var vi igång....
Lillasyster Jossan drog i början av veckan igång en grillfest ikväll. Pappa Staffan, pappa Staffans "tjej" Eiwor, andra lillasyster Carro, andra lillasyster Carros kille Andreas och jag, B and the kids.... Mamma Lena kanske dyker upp senare på väg hem till Jämtland igen...

Och tänk att Hon där uppe har skaffat oss kanonväder... strålande sol och vindstilla. Jag är nöjd!

Det enda som gnager i mitt huvud är att jag VET att lugnet och vänskapen här inte kommer att hålla hela kvällen.
Troligtvis så är det jag och andra lillasyster Carro som kommer att smälla inom kort.... inte helt säkert, men troligvis!


Men så länge så njute vi......


Kommentarer
Anonym

Mickan! Du grillar väl inte så mycket att du missar Wild Kids på lördagkvällarna!?

kram Kjellanders

2010-05-08 @ 21:25:15
pappa

Tack för en trevlig kväll !!!!

2010-05-09 @ 19:48:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0