Ett steg bakåt igen

Jaha, precis när dagen hade börjat ta sig lite så nås man av beskedet att Fredriksson ska lalla på ett år till?!

Så nu ska man dras med sketna reslultat och ännu mer sketna bortförklaringar en vinter till.....

Vad exakt är det som gör att vissa människor inte kan se när det är över och har så varit sedan länge???
Men framför allt VARFÖR??? 
Har han månne tro köpt en ny bok med nya bortförklaringar som han måste prova flitigt?


Fan Fredriksson, dagen höll ju på att tag sig.......


Kommentarer
Dagge

Men Mickan! Vad är detta? Svenska mästerskapen i humörsvängningar eller? Du som är så positiv. Ryck upp dig nu och kläm en mil till så du är i form till helgen;-)

2010-05-24 @ 16:08:20
Mikaela

Svenska mästerskapen är för litet för mig, är bara i OS som andra skulle kunna hävda sig i min klass..;)

Det där med milen... jag vill ju springa men jag har inte gjort det på nästan tre veckor och är rädd att jag inte kommer att orka mycket.... Mirakelpiller?!

2010-05-24 @ 16:26:52
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0