Vi lekte en lek

Två av mina favoritgossar var och hälsade på mig idag.
En del Patriks Combo och en del Marmeladorkestern, makes it två skönsjungandes after ski-kungar...

Vi lekte en lek. Eller rättare sagt, Lars-Marmelad lekte en lek och jag och Fredrik-Combo spelade med...
När Lars-marmelads lek var över hade vi på något sätt ratat Louise Hoffsten och Gregoriemarknaden och bestämt date 14.00 på torsdag för gemensam promenad till Färgfabriken och nåt som heter VISP????

Kan bli intressant då ingen av oss vet vad detta är för något, vi tror dock att det har något att göra med konst... En orgel gissade vi också på, vi kan dock vara lite snett ute där...

Men hade inte Lars-Marmelad kunnat leka till oss en afterski-helg i Åre där gossarna spelar. Så mamma Mickan fick slå klackarna för en stund....
Fast då hade jag ju behövt välja mellan Combon eller Marmeladen.....

Äh, Färgfabriken och VISP blir bra det.... alkoholfritt men säkert bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0