Uppdatering

Nu ska det bli lite uppdatering angånde värmepumpen.
För det var väl ingen som trodde att den följetongen var över..?

Ett betungande kapitel verkar dock vara till ända nu.... Ulf!
Ulf är mannnen som sedan två och en halv månad tillbaka lovat att komma upp för att kolla in galenskapen och på något sätt lösa skiten, möjligtvis med en omplacering.
Sen har jag fått ringa vecka efter vecka och han har lovat att komma upp vecka efter vecka.
Men har Ulf varit här??? Neheej då!

Så för nån vecka sedan tog jag kontakt med VDn på företaget och bad honom hjälpa mig att skicka upp Ulf och jag förklarade läget att Mickan nu var i upplösningstillstånd.
Han lovade då att sparka Ulf i arslet.

Idag när jag ringde för att beklaga mig på nytt till VDn så föklarade han att han Ulf inte var kvar.
Han hade inte bara sparkat Ulf i arslet utan han hade tagit hela kroppen och kickat iväg....

Så nu sätter jag min tro till Björn, Ulfs efterträdare och förhoppningsvis min räddning.....
HEJA BJÖRN!!!!


Förövrigt så känner jag mig ganska skyldig tíll att en människa nu står utan jobb men som VDn sa, mitt ärende var en stor del i saken men inte enda anledningen till att han fick gå.
Och man måste ta hand om sina kunder.....
Hör du det Björn!!!!
Mååååste åååka tiiiill Krokom SNARAST!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0