Jag och fru Dahlgren har date...igen!

Klockan är halv tolv och jag har redan hunnit med 1½ timme i gymmet och storhandlat på ICA och vuxenaffären för en helledig myshelg.
Fantastiskt vad man hinner med när man kliver upp i dimman....

Nu återstår bara det stora nöjet att umgås med Eva Dahlgren, och då förstår ju alla trogna att det är städning det handalar om.
Men inte vilken städning som helst, det är STOOOR-STÄDNING!
Inte för att detta på något sätt är något som jag tycker är hysteriskt roligt att göra, utan mest för att ungarna inte ska dö av astmaattacker här i skiten.
Eller för att Linus, som ju äter ALLT, inte ska stoppa lill-gapet fullt med dammråttor. Jag kan gissa att dom ganska lätt kan fastna i halsen, och om inte mamma är där just då och Linus inte kan skrika efter hjälp så kvävs han ju och dör.....

Så för mina pruttisars skull, men mest för att rädda Linus liv så ska jag ta tag i detta NUUU!


Kommentarer
Huskatt

Jag kan bara beklaga. Härda ut snyft eländet även kallat "städning" tar aldrig slut

2010-03-12 @ 15:52:12
URL: http://huskatt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0