Ensam kvar.....

Jag är så besviken... Men tillbaka till det senare.

Först;
Jag har varit så stolt över min vän Pella länge. Ända sedan vi träffades, då jag började arbeta som brandman, så har han och jag stadigt och stolt VÅGAT VÄGRA FACEBOOK!!!!

Nu till det besvikna avsinttet...
Min "vän" Anette har nu tvingat med Pella in i skiten.
Jag var inte där när det hände men jag gissar att hon stod med kniven mot strupen på stackarn och gapade och skrek, slog och sparkade, tills han (helt säkert mot sin vilja) gick med i skiten.

För det var faktiskt så Pella beskrev händelsen när jag berättade hur besviken jag var på honom;
"Anette tvingade mig"



Anette har alltså tvingat med Pella i det där Ansikts-tramset....
Staaackars Pella!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0