Sanningens pojk

Jag bevittnade mina söner när det lekte idag. Eller jag kanske spionerade på dom lite grann. Sådär som man säkert har skyldighet att göra som mamma...
Iaf så började de att bråka om en leksak som Linus snodde från Wille. Wille var snabb att rycka den ur händerna på Linus och när han ändå var igång så slog han till honom. 
Linus började sin vana troget att gråta hysteriskt för att han blev av med leksaken och för att det kanske gjorde lite ont.
HÄR stiger mamman in i bilden och följande rader talades;
-Varför gråter Linus? (kan ju inte röja att jag spionerade på terroristerna)
-Linus grinar för att han ramlade....



Kommentarer
Dagge

It´s on a "need to know" basis, mom...

2010-07-09 @ 13:25:16
Mikaela

Sorry maaan, I don´t speak english....

2010-07-10 @ 03:28:58
Farmor

Farmor testar att skriva kommentar.

2010-07-11 @ 15:17:26
Mikaela

Farmor, det gör du ju jättebra! Fortsätt du med det. Kramar

2010-07-12 @ 02:37:51
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0