Huvva...

...natten från helvetet, i mitt hus, Varfööör!?
Mickan kunde aldrig somna, tog cirkus fyra timmar innan jag lyckades lämna in. Från början var det okej då Wille hade kommit och jag låg och snusade och höll om honom. Sen började han fisa! Och han fortsatte att fisa nån timme framöver.
När luften slutade att förorenas så kom nästa guldklimp in. Även han låg och gosade till en början och höll, som alltid, om sin lilla mamma. Det var fram till det att han somnade om. Då förvandlades han som alla andra nätter till helikoptern. Han vrider och sparkar och viftar och jag fick nu ägna tiden åt att rädda min kropp från att sparkas sönder istället för att slappna av och somna.
Jag provade soffan och jag provade Linus säng men, inget för mig.
Så jag härdade ut, låtsades gilla läget och fick lön för mödan. Nån gång, då vissa skulle börja kalla timmen för "morgon" så lyckades även jag lämna in.

Trött? Lite grann då.....


Kommentarer
Herr B

Wille, han e så lik sin mamma han...

2010-07-14 @ 14:46:31
Emelie <3

Hej!

Nu kan du vara med och tävla om ett par SUPER SNYGG Ed Hardy skor värde 800 kr.



Lycka till ! <3

2010-07-14 @ 18:23:14
URL: http://ammis.se
Mikaela

Ja, han fiser, skriker, rapar, gnäller och är söt som få.... precis som sin mor!

2010-07-15 @ 08:06:12
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Herr B

Kunde inte sagt det bättre själv...

2010-07-15 @ 09:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0