Nya vuxenpoäng

Jag gjorde något totalt oväntat och helt nytt för mig i Sundsvall i helgen.
Detta var inte bara roligt för att jag nu skulle kunna gissa på att mamma är väldigt stolt över sin förstfödda.
Utan även för att jag känner mig så fruktansvärt vuxen.


Jag köpte mig en klocka!


Men det som var allra roligast var nog i morse när jag checkade ut SAS-besättningen och två av flygvärdinnorna berömde min fina klocka....

Stolt som en tupp rätade Mickan på axlarna, log och försökte dölja upphetsningen när jag svarade;
Den här gamle vännen... Ja han går troget på år efter år.....


Kommentarer
Fisken

Ha, ha, ha! Varför gör man så? Varför mörkar man att man köpt något nytt och fint till sig själv när någon berömmer detta?

Själv ligger jag ju typ 20 år FÖRE dig åldersmässigt, men jag har inte blivit vuxen nog att köpa klocka än.

2010-02-03 @ 08:54:46
URL: http://dumbasfisken.blogg.se/
Mikaela

Näää, inte är du så gammal...;-)

2010-02-04 @ 06:28:09
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0