Lost and NOT found

Jag har tappat bort min förlovningsring!
Mycket har jag tappat och glömt i mina dagar men denna trodde jag inte att jag skulle lyckas förlora.....
Det gjorde jag!

Jag tog av mig ringen när jag skulle rökdyka på branden igår och la den i brandbilen. Sen glömde jag givetvis bort den tills imorse då jag insåg att något saknades....
Så swicsh till stationen för att snällt låta Pella tvångsleta med mig. Men att hitta nåt så litet där inne var ju ungefär lika svårt som för Fredriksson att ta sig till OS.
Så här står jag nu utan ring och ser ut som "back in the days...."

När jag beklagade mig för Anette så tjöt hon;
Nu är ju du singel igen... tjohoo!!!


Kommentarer
Herr B

Den kanske ligger i plånboken, där annat borttappat återfinns!

2010-02-21 @ 12:07:16
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Dagge

Touche,Herr B ;-) Klockrent!

2010-02-21 @ 12:33:38
Huskatt

Då kan du ge dig efter Ulfbåge...:D

Hm...vilket skit att tappa bort ringen så där.

2010-02-21 @ 12:37:46
URL: http://huskatt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0